mai 24, 2022
Nu se incarca nici o pagina web in browser
- verificaţi mai întâi daca aveţi conectat cablul in placa de reţea, şi la Network Connections vă apare starea “Connected” la Local Area Connection. Pentru probleme legate de conexiune, sunaţi la Tehnic – int.222.
- în cazul conexiunii wireless, dacă aţi apăsat butonul de activare a reţelei WiFi, aţi ales SSID-ul “usv.ro” sau “usv-guest”, apoi Connect şi aveţi status-ul “Connected” la Wireless LAN Connection. Daca semnalul wireless este slab (sub 2 liniute) mutati dispozitivul mobil intr-o zona cu semnal mai puternic.
- dacă pc-ul sau laptop-ul nu a mai fost conectat în reţeaua USV, iar la navigare în browser apare un formular (accesibil doar din USV) cu cererea de acces la reţea, completaţi-l cu datele dv., apăsaţi Send, verificaţi informaţia, apăsaţi din nou Send şi sunaţi la Sysadmin – int.322. În aprox. 5 min. de la confirmarea telefonica, reporniţi calculatorul sau daţi “Repair” la conexiunea de reţea Lan.
- dacă nu apare un formular de conectare, verificaţi dacă setările de proxy server din browser-ul dv. sunt corecte. Accesul la Internet din reţeaua USV se poate face fie direct (no proxy), fie cu ajutorul unui proxy server. În toate browser-ele, setarea de proxy o gasiţi în meniu, de obicei la “Options.. -> Connection”. Acesta trebuie sa fie: proxy.usv.ro, port 8080, sau fără proxy. Daca se întâmplă ca accesul la Internet să nu meargă temporar prin proxy, puteţi încerca fără, sau invers.